VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        MARKETING/KONTAKT

GRAĐANKA L.R. DIJELI SA SVIMA "Neću više da šutim! Ovo mi se desilo u autobusu od Sarajeva do Tuzle"…

Juče, 30.06.2017. u 16 h sa glavne autobuske stanice glavnog grada BiH, krenuo je Centrotransov autobus sa tridesetak putnika prema Tuzli i Brčko distriktu. Međutim, već na Ciglanama (naselje u Sarajevu, nedaleko od autobuske stanice op.prir.) vozač prima poziv da se treba vratiti na stanicu po još nekoliko zaboravljenih putnika, jer isti nije stajao na peronu predviđenom za tu destinaciju.


Naravno, o tome na peronu nije bilo nikakvog natpisa, niti je iko od predstavnika firme smatrao za shodno da obavijesti putnike na stanici da je peron promijenjen. Bez ijedne riječi izvinjenja, vozač se vraća na stanicu, uzima putnike te ponovo krećemo u 16:45 h. Međutim, ovaj autobus u Tuzlu, kao ni Brčko, toga dana neće stići. Razlog je vrlo star i neispravan autobus kojem ovo nije prvi put da ostaje u kvaru, a nadležni iz ove firme ga i dalje drže u funkciji, vjerovatno sve dok se ne zapali u potpunosti tokom vožnje ili strmoglavi niz neku liticu.

Već na prvi pogled se moglo uočiti da se radi o autobusu sumnjive ispravnosti, koji se bez klime na 30 i više stepeni stalno pregrijavao, a mjenjač propadao. Vozila koja su nam išla u susret su blicala i trubila, a onda je počeo intenzivan smrad spaljenih instalacija te su se svi putnici uznemirili i tražili da se zaustavimo.

Izašli smo, vozač je otvorio zadnji dio na autobusu, dok se sve pušilo, te rekao da uđemo i da izdržimo do Olova gdje ćemo se prebaciti u neki drugi autobus. Tako je naš put od Sarajeva do Olova trajao 3 sata.

U tom momentu u stanicu ulazi autobus Transturista sa ljubaznim vozačima g. Ikanovićem i g. Vasiljevićem, koji nas primaju i konačno stižemo u Tuzlu, nekoliko minuta prije 21 h, što će reći nakon skoro 5 sati vožnje. Iscrpljeni putnici, sretni što su živi i zdravi doputovali, odlaze svojim kućama, dok o onima koji su krenuli za Brčko ne znamo ništa.

Nedavno sam doživjela sličnu situaciju s ovim autobusom i nisam reagovala, ali nakon ovoga, svjesna opasnosti i mogućih posljedica, želim o ovome progovoriti u javnost. U pitanju je ogromna prijetnja životima putnika i samo je pitanje momenta kada će se naredna vožnja završiti tragično. Ujedno je ovo velika sramota za firmu s tako dugom tradicijom, koja je prije nekoliko godina doživjela transformaciju i izgledala kao ozbiljna kompanija koja želi podići standarde u ovoj profesiji. Obećavala je tada mnogo, a danas vidimo da je prihvatila postojeće niske standarde i mediokritetski način poslovanja. Ovo je takođe sramota za glavni grad kao i za cijelu državu.

Neko je negdje zakasnio, neko nije ni stigao, ali niko se zbog toga nije osjećao odgovornim, niti smatrao za shodnim da se izvini, a da ne govorimo o mogućoj nadoknadi štete putnicima.

I što je najgore ovo se ne dešava prvi put! Ovo su opšteprihvaćeni obrasci ponašanja i tretiranja klijenata.

Da li će se reagovati sada ili kad neko strada, pitanje je nadležnima firme Centrotrans, nadležnim inspekcijama i svim društveno odgovornim građanima koji bi trebali reagovati.

Putnica L.R.

doznajemo.com