VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        MARKETING/KONTAKT

JEZIVO SVJEDOČENJE: "Oteo me je bračni par, svaki dan su me silovali punih 7 godina!"

Žena koja je sedam godina provela kao sek*ualna robinja nastranog bračnog para za magazin "People" otvorila je dušu i progovorila šta joj se događalo u glavi dok su se iživljavali nad njom.

Colleen Stan, danas 59-godišnjakinja, 1977. godina oteta je na putu do drugaričine kuće i strpana u sobičak gde je provela nevjerovatnih sedam godina.

Nju je oteo strani bračni par Cameron i Janice Hooker u mjestu Red Bluff u sjevernoj Kaliforniji. Otmičarski par je u svom podrumu napravio posebno mjesto za 20-godišnju pridošlicu, minijaturnu drvenu kutiju u kojoj je tada 20-godišnjakinja provodila 23 sata dnevno. Iz kutije su je vadili samo da je siluju, tuku i psihički zlostavljaju.

- Bila sam 100% uvjerena da ću umrijeti - rekla je Coleen za magazin "People" uoči premijere TV filma "Djevojka u kutiji".

- Išla sam na žurku kod prijateljice kada je bračni par Hooker stao i ponudio mi prevoz. Na početku su izgledali normalni i dragi, ali već nakon pola sata vožnje počele su da se događaju čudne stvari. Cameron je zaustavio automobil, izvadio nož i zaprijetio mi da će me ubiti. Poslije me zavezao i strpao u drvenu kutiju - prisjetila se Stanova.

U cijeloj priči najšokantnije je da je njen život u minijaturnoj kutiji čak bio i miran u poređenju sa onim što bi se događalo kad bi je izvadili iz nje. Znali su Coleen da vežu lancima i da je drže ispod svog kreveta, a dnevni ritual je bilo silovanje i premlaćivanje. Svaki dan, sedam godina.

On ju je bičevao, spaljivao, mučio elektro-šokerom i prijetio da će je ubiti ako ikome kaže šta se događa.

Najbizarnije u cijeloj priči je da je nakon 3-4 godine Hooker odveo Coleen u posjetu njenoj familiji. Međutim, ona je već tada bila pod punom kontrolom Hookerovih i roditeljima je tvrdila da se pridružila nekoj sekti.

Coleen je i odgovorila šta joj se motalo po glavi dok su je silovali i tukli.

- U mislima sam bila negdje drugdje. Nakon toliko godina naučila sam u glavi da pobjegnem iz realne situacije i da razmišljam o sretnim uspomenama.

Užas ove djevojke je trajao sve do 1984. godina kada je uspjela da pobegne uz pomoć Janice Hooker. Nedugo zatim Cameron je lišen slobode i osuđen na 104 godine zatvora. Sa druge strane, njegova supruga je dobila imunitet u zamjenu za svjedočenje protiv muža.

doznajemo.com