VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        MARKETING/KONTAKT

ISPOVIJEST BOSANKE S ADRESOM U HAMBURGU| Nakon današnjeg haosa nama koji smo preživjeli rat u Bosni…

Situacija u Hamburgu, kako javljaju mediji, sve je napetija pred početak dvodnevnog Samita G20. Sinoć su izbili žestoki sukobi policije i demonstranata koji su i danas nastavljeni.

Sve to odrazilo se na svakodnevni život stanovnika ovog grada posebno u dijelovima na čijim su ulicama demontranti.


Jadranka iz Sarajeva, koja već neko vrijeme živi i radi u ovom njemačkom gradu, priča nam da su mnoge ulice zatvorene, a autobuske linije neredovne, zbog čega ljudi do posla putuju mnogo duže nego u normalnim okolnostima. Međutim, kaže da njoj sve to ne izgleda tako strašno.

- Pretjeruju malo, čini mi se, ovi što izvještavaju. Jeste gorio taj dio grada, ali koliko znam ljudi normalno idu na posao djeca u školu. Moj sin sutra ide na ekskurziju, sjevernije od nas, i baš sam zvala razrednicu da pitam je li sigurno i šta da radimo. Odgovorila mi je da je sve u redu i da vozovi normalno voze. Za nas koji smo preživjeli rat, ovo nije ništa strašno – kazala je Jadranka za Faktor.

Ona na posao inače ide autobusom, ali je danas morala podzemnom željeznicom. Nije joj trebalo ništa više vremena nego u normalnim okolnostima. Međutim, njene kolege koje se voze automobilima na posao su kasnile i po dva sata.

-Ljuti su zbog ovih dešavanja jer demonstranti napraviše toliko štete a sve će se to popraviti iz naših džepova. Moji poznanici imaju različita mišljenja o svemu ovome, neki su bijesni zbog održavanja Samita, a drugi, pak, ponosni – govori ova Sarajka, koja radi u staračkom domu u blizini aerodroma.

-Danas se moja šefica bila prepala, neko joj javio da demonstranti idu prema nama, ali nisu – kaže na kraju, te dodaje da se nada da će život u Hamburgu ubrzo normalizirati.

faktor.ba